Maxxis to marka zaangażowana w dostarczanie światu opon o wysokich osiągach. Produkty są niezrównane pod względem jakości i wydajności. Mając ponad czterdzieści pięć lat doświadczenia w produkcji i dzięki pomysłowości pracowników, tworzą nowe technologie w celu opracowania najbardziej zróżnicowanych produktów oponiarskich. Produkty MAXXIS są dokładnie testowane w własnych obiektach oraz w innych wiodących światowych ośrodkach testowania opon. Dodatkowo opony projektowane i testowane są przy współpracy inżynierów z mistrzami kraju i świata, różnych dziedzin kolarstwa. Firma korzysta z najbardziej zaawansowanych urządzeń produkcyjnych i obiektów inżynieryjnych w branży. Dopiero po szczegółowej profesjonalnej ocenie i wielu, wielu testach produkt trafia do produkcji a następnie na NASZE maszyny.

 

Niezależnie od tego, czy chodzi o wyczerpujące wymagania długodystansowych wyścigów szosowych, surowe wymagania kolarstwa górskiego i przełajowego, czy też radość z jazdy BMX, opony Maxxis stały się znane jako najlepsze opony rowerowe dla entuzjastów i profesjonalistów na całym świecie.


Producent przywiązuje ogromną wagę do zapewnienia rowerzystom możliwie najlepszych produktów i nieustannie stara się odkrywać sposoby ulepszania i unowocześniania oferowanych opon.
Technologia, za pomocą której powstają wszystkie opony rowerowe Maxxis, została inteligentnie i dogłębnie zbadana, dostarczając produkty, którym możesz zaufać i na których możesz polegać przez całe życie.

O ogumieniu maxxis:
PODSTAWOWA KONSTRUKCJA OPONY
BEAD/STOPKA
BEAD/STOPKA: DRUT - Sztywny drut metalowy jest używany w zadaniach, w których wymagana jest najwyższa wytrzymałość SKŁADANA STOPKA - Składane stopki również mocują oponę do obręczy, ale są lżejsze i łatwe w transporcie. Rant wykonany jest z przędzionych włókien aramidowych. RANT Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO - Elastyczny materiał o większej wytrzymałości, aby wytrzymać siły wywierane przez wysokociśnieniową oponę szosową.
CASING/OPLOT
JEDNOWARSTWOWY OPLOT Jedna warstwa nylonu owinięta od stopki do stopki. Jednowarstwowa obudowa dobrze dopasowuje się do terenu i jest lżejsza. DWUWARSTWOWY OPLOT Dwie warstwy materiału są stosowane od stopki do stopki, zapewniając dodatkową ochronę i sztywność ścian bocznych podczas jazdy enduro i zjazdowej.
TREAD/BIEŻNIK
Zewnętrzna część opony bezpośrednio stykająca się z drogą. Jest wykonana jako gruba warstwa przywulkanizowana do osnowy, stanowi ochronę czoła opony przed uszkodzeniem oraz dzięki odpowiedniej rzeźbie zwiększa przyczepność opony do nawierzchni drogi
PUNCTURE PROTECTION/OCHRONA ANTYPRZEBICIOWA
Dodatkowy materiał zawarty w obudowie wybranych modeli, zwiększający odporność na przebicie czy rozdarcie
SIDEWALL/ŚCIANKA BOCZNA
Miejsce opony szczególnie narażone na uszkodzenia przy zdradzieckich kamienistych trasach. Podczas jazdy na niższym ciśnieniu, brak dodatkowego wzmocnienia ścianek bocznych może być przyczyną szybszego zużycia opony.
O ogumieniu maxxis:
TPI

OPLOT


Liczba nitek, które przechodzą przez jeden cal kwadratowy pojedynczej warstwy karkasu opony. Wyższy TPI zapewnia lepszą odporność na przebicie, przecięcia i ścieranie, ale jest cięższy. Niższy TPI lepiej dopasowuje się do terenu, oferując płynniejszą i wygodniejszą jazdę przy jednoczesnym zmniejszeniu wagi opony.

Przygotowana pod system bezdętkowy


W tych czasach właściwie standardowy zestaw. TubelessReady to świetny sposób na zmniejszenie wagi i ciśnienia w oponach. Guma kompatybilna z uszczelniaczem jest używana w dwuwarstwowej konstrukcji Maxxis 60 TPI i wkładce butylowej dla lepszego podparcia i ochrony obręczy, aby zapewnić korzyści w postaci zwiększonej przyczepności i niezawodności. Dodatkowy kawałek kauczuku butylowego, który biegnie od stopki opony zjazdowej w ścianie bocznej, pomaga zapobiegać przytrzaśnięciu, chroni obręcz przed mocnymi uderzeniami i zwiększa stabilność ściany bocznej.

SILKWORM


SILKWORM to zaawansowany materiał zawarty w obudowie wybranych modeli. Jego głównym zadaniem jest zwiększeni odporności na przebicia i rozdarcia. SILKWORM znajduje się pod bieżnikiem jako łamacz ostrych kawałków czyhających na dętki.

SILKSHIELD


SilkSHIELD zapewnia ochronę od stopki do stopki, podczas gdy Silkworm znajduje się tylko pod bieżnikiem. SilkSHIELD zapewnia dodatkowy poziom ochrony ścian bocznych, jak również pod bieżnikiem. Dodatkowe wzmocnienie ścian bocznych zmniejsza ryzyko rozdarcia opony (np. na ostrych kamieniach) oraz pozwala na jazdę na niższym ciśnieniu, bez załamywania ścianki bocznej.

K2


Dostępny w wybranych oponach, ten ekskluzywny materiał Maxxis zapewnia lepszą ochronę przed przebiciem niż SilkWorm. Dodatek tego lekkiego i giętkiego materiału zapewnia niezrównaną jakość jazdy i osiągi.

MAXXSHIELD


MaxxShield reprezentuje najwyższą jakość płaskiej ochrony. Zaczynamy od ochrony stopki SilkShield i dodajemy warstwę K2 (kompozyt aramidowy) pod bieżnikiem, aby uzyskać niezrównaną trwałość i odporność na przebicia.

EBIKE


Opony eBike zostały zaprojektowane tak, aby spełniały europejskie normy ECE-R75, gwarantując wydajność i niezawodność przy dodatkowej ładowności i zwiększonej prędkości, jaką oferują rowery elektryczne.

EXO


Wyjątkowo odporny na przecięcie i ścieranie materiał dodany do ścian bocznych wybranych opon górskich. Ta gęsto tkana tkanina jest również lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu opony pozostają nienaruszone. Wybierz EXO Protection na wyjątkowo kamieniste, zdradzieckie szlaki, na których ryzyko przecięć i otarć ścian bocznych jest wysokie.

EXO+


Nasza konstrukcja EXO + łączy w sobie dwa nasze najlepsze materiały chroniące przed przebiciem: SilkShield i EXO. Warstwa SilkShield biegnie od stopki do stopki z warstwą EXO wzdłuż ścian bocznych. W połączeniu te dwa materiały tworzą EXO +, które poprawia ochronę przed przebiciem bieżnika o 27%; wytrzymałość ścian bocznych o 51%; i odporność na ściskanie o 28%.

DD


DoubleDown (DD) to kolejny krok w ewolucji dwuwarstwowej obudowy opony do wyścigów enduro. Dwie warstwy oplotu 120 TPI wzmocnione wkładką butylową zapewniają jeźdźcowi enduro wsparcie i ochronę opony (w lżejszym opakowaniu).

Najważniejszą częścią opony jest mieszanka gumy w bieżniku, bowiem jest to jedyna styczna część roweru z podłożem. Zmieniając ilości różnych składników formuły gumy, inżynierowie mogą sprawić, że dwie identycznie wyglądające opony będą zachowywały się zupełnie inaczej.

POJEDYNCZY ZWIĄZEK Jedna mieszanka w całym bieżniku zoptymalizowana pod kątem trwałości i wydajności.
DUAL COMPOUND Dwie mieszanki stosowane w bieżniku wybranych opon w celu obniżenia oporów toczenia i zwiększonej przyczepności na zakrętach.
POTRÓJNY ZWIĄZEK Trzy mieszanki umieszczone w oponie zapewniają najwyższą bezkompromisową wydajność wyścigową.

SUPER TACKY


Specjalna mieszanka o niskim odbiciu i wysokiej przyczepności stosowana w wybranych oponach górskich.

3C


Technologia Triple Compound wykorzystuje trzy różne związki krzemionki w różnych miejscach bieżnika opony. Środkowa mieszanka jest zoptymalizowana pod kątem wyjątkowego zużycia bieżnika i niskich oporów toczenia. Stopniowo bardziej miękka mieszanka na barkach zapewnia lepszą przyczepność podczas pokonywania zakrętów. Wybierz oponę szosową Triple Compound Maxxis, aby uzyskać najlepsze prowadzenie w każdych warunkach.

3C MS


Technologia górska Maxxis 3C Triple Compound wykorzystuje twardszą, trwalszą warstwę podstawową i dwie stopniowo bardziej miękkie warstwy wierzchnie, aby zoptymalizować przyczepność i stabilność. Maxxis oferuje trzy różne konfiguracje technologii górskiej 3C Triple Compound: MaxxSpeed - Stosowane głównie w oponach cross country i enduro, dwa składniki warstwy zewnętrznej zostały specjalnie opracowane w celu zmniejszenia oporów toczenia oraz optymalizacji zużycia bieżnika i przyczepności.

3C MT


Technologia górska Maxxis 3C Triple Compound wykorzystuje twardszą, trwalszą warstwę podstawową i dwie stopniowo bardziej miękkie warstwy wierzchnie, aby zoptymalizować przyczepność i stabilność. Maxxis oferuje trzy różne konfiguracje technologii górskiej 3C Triple Compound: MaxxTerra - Pośrednia konfiguracja mieszanki stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.

3C MG


Technologia górska Maxxis 3C Triple Compound wykorzystuje twardszą, trwalszą warstwę podstawową i dwie stopniowo bardziej miękkie warstwy wierzchnie, aby zoptymalizować przyczepność i stabilność. Maxxis oferuje trzy różne konfiguracje technologii górskiej 3C Triple Compound: Maxx3C MaxxGrip wykorzystuje najdelikatniejsze mieszanki gumowe, aby zapewnić najwyższą przyczepność i powolne odbicie, zapewniając niezrównaną przyczepność w zastosowaniach zjazdowych.