Wszystkie rowery objęte są gwarancją producenta.

To dla Ciebie jasna i ważna informacja, że kupujesz pełnowartościowy produkt u legalnego źródła.

W przypadku rowerów Giant otrzymujesz 24 miesiące gwarancji na osprzęt i dożywotnią gwarancję na ramę po wcześniejszej rejestracji produktu on-line. Więcej szczegółów i warunki gwarancji na stronie internetowej producenta:

https://www.giant-bicycles.com/pl-pl/news/article/giant.polska.obejmuje.ramy.swoich.rowerow.dozywotnia.gwarancja/17413/

http://consumer.giant-bicycles.net/default.aspx?country=PL

Kross udziela 24 miesięcznej gwarancji na zakupiony rower. Pamiętaj o obowiązkowym serwisie gwarancyjnym, który powinieneś wykonać w pierwszym miesiącu eksploatacji Twojego bikea. Więcej informacji na stronie producenta:

http://www.kross.pl/pl/serwis/gwarancja

Gwarancja „door-to-door”

Dotyczy wyłącznie internetowych zamówień.

Jeżeli w okresie gwarancyjnym wystąpią problemy techniczne wymagające uruchomienia procedury gwarancyjnej - rower odbierzemy, naprawimy i wyślemy z powrotem do Ciebie na Nasz koszt! Reklamacje można składać via e-mail sklep@sklepbiker.pl bądź telefonicznie pod nr telefonu: 603 605 221